سوالات متداول

پاسخ: خبرنامه، ایمیلی ازآپادانا است که معمولا یک نوبت در ماه برای مشترکین خبرنامه ارسال میگردد .
در خبرنامه ماهانه آپادانا شما از محصولات جدید ، محصولات پرفروش ، اخبار جدید ، فروش ویژه و مقالات جدید موجود در سایت مطلع خواهید شد ، ما همواره جدید ترین اخبار و فروش ویژه ها را به مشترکین خبرنامه ارسال خواهیم کرد بنابراین اگر میخواهید هیج تخفیف و خبر هیجان انگیزی را از دست ندهید همین حالا به ما بپیوندید .

پاسخ: برای این کار دو راه دارید :
با ثبت نام در سایت آپادانا شما به طور خودکار یکی از مشترکین خبرنامه خواهید شد .
در صورتیکه در سایت ثبت نام نکرده اید و تنها تمایل دارید خبرنامه های ما را دریافت کنید کافیست در انتهای سایت ، ایمیل خود را ثبت و عضو خبرنامه شوید و یا در صورت عضو بودن و عدم تمایل ، عضویت خود را لغو کنید.

پاسخ: بسیار ساده است :
وارد قسمت “حساب کاربری من” شده و اطلاعات خود را ویرایش کنید .
حالا کلید ذخیره تغییرات را بزنید .

پاسخ: در حال حاضر آپادانا به تمام نقاط ایران ارسال دارد .

پاسخ: مطمئن باشید که ما سخت کار میکنیم تا بهترین و متمایز ترین خدمات و با کیفیت ترین محصولات را ارائه کنیم . همه محصولات موجود در سایت از بین بهترین برند ها با مناسب ترین قیمت گلچین شده اند . برای اطمینان مشتریان محترم این امکان نیز در نظر گرفته شده است که در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول و ارائه دلیل ، محصولات تا 72 ساعت ضمانت تعویض خواهند داشت.

پاسخ: برای اینکار چند راه دارید :

• استفاده از دسته بندی محصولات در منو سایت
• استفاده از لیست علاقه مندی ها که خودتان قبلا محصولات مورد نظرتان را در آن ذخیره کرده اید .
• استفاده از قسمت جست و جو

پاسخ: تیم انبار داری آپادانا همواره دقت خواهد داشت که موجودی درستی از محصولات را ارائه دهد با این حال ممکن است در مواقع نادری این اتفاق بیفتد که از واحد پشتیبانی با شما تماس گرفته خواهد شد و یکی از دو پیشنهاد تعویض کالای خریداری شده با مورد مشابه و یا عودت هزینه کالا به شما ، طبق خواسته شما انجام خواهد شد . با این حال اگر در مورد یک کالا خاص درخواست اطمینان از موجودی دارید نگران نباشید ، کافیست با ما تماس بگیرید03537280427 تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند فراموش نکنید که ما از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد .

پاسخ: بر اساس سبد خرید و شهر سکونت شما محاسبه و در فاکتور اضافه خواهد شد که در حال حاضر برای خرید های کمتر از 200 هزار تومان بین 9 تا 14 هزار تومان روش ارسال عادی و برای خرید های بالای 200 هزار تومان ” هزینه ارسال درب منزل محاسبه و به عهده مشتری ” می باشد .

پاسخ: معمولا ساعت ارسال با پیک آپادانا از ساعت 12 ظهر به بعد است و قبل از ارسال سفارش توسط مسولین واحد حمل سفارش با مشتریان محدوده زمانی ارسال کالا هماهنگ میشود ، بنابراین در صورت امکان آدرس خود را بگونه ای اعلام کنید که در بازه زمانی ذکر شده برای تحویل مشکلی نداشته باشید ولی اگر هم محدودیت زمانی دارید نگران نباشید کافیست برای همکاران ما در قسمت ثبت سفارش یادداشت بگذارید و محدودیت خود را اعلام کنید تا این مورد درنظر گرفته شود .

پاسخ: بر اساس مسافت شهر مقصد بین 3 تا 5 روز کاری از طریق تیپاکس ، پست و موسسات حمل و نقل همچنین در صورت نیاز فوری در بعضی موارد می توان همان روز از طریق پایانه اتوبوسرانی سفارش را ارسال نمود ، در این روش با هماهنگی مشتری و برآورد هزینه ، کالا ارسال خواهد شد .

پاسخ:

• اگر سفارش شما با پیک آپاداناحمل شده است
با توجه به اینکه همکاران ما در واحد حمل پیش از ارسال با شما هماهنگی لازم را انجام میدهند خواهشمند است در صورت هر گونه محدودیت اعم از محدودیت زمانی و یا تغییر در روز ارسال ، موضوع را با ما در میان بگذارید . در حقیقت پس از هماهنگی تلفنی از نظر اخلاقی مشتری موظف است در آدرس ارائه شده و در ساعت هماهنگ شده حضور داشته باشد .

• اگر سفارش شما از طریق تیپاکس و باربری حمل شده است
در این روش نیز مامور ارسال قبل مراجعه از طریق تماس تلفنی زمان آن را هماهنگ می کند .

پاسخ:

همه تلاش ما در آپادانا ارائه خدماتی شایسته اعتماد شماست ، کنترل شدیدی بر روی کالاهای ارسالی صورت میگیرد ولی اگر به هر دلیلی سفارشات ارسالی برای شما با سفارش ثبت شده در سایت متفاوت بود ، از روش های زیر استفاده نمایید :

  • اگر سفارشتان را از پیک آپادانا تحویل میگیرید.

هنگام تحویل کالا از پیک آپادانا سفارشات خود را چک نمایید و در صورت مغایرت کالا یا کالا های مورد نظر را تحویل نگیرید ولی در صورتیکه پس از رفتن پیک ما متوجه این موضوع شدید تا 48 ساعت زمان دارید تا موضوع را به اطلاع همکاران ما برسانید تا موضوع را پیگیری و مشکل شما را مرتفع سازند .

  • اگر سفارشتان را از تیپاکس تحویل میگیرید.

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در کالاهای ارسالی بلافاصله موضوع را از طریق ایمیل info@sahand-kavir.com با ما در میان بگذارید . در صورتیکه کالای ارسال شده برای شما با سفارشتان مغایرت داشته باشد همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد ، سفارشات را با هزینه تک رزم به دفتر ما باز گردانده و محصولات مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد.

پاسخ:

در صورتی که کالای دریافتی شما از پیک آپادانا دارای نقصی باشد ، نظیر مخدوش بودن کالا ، عدم مطابقت با سفارش ثبت شده شما در سایت و … که قابل استفاده نباشد و پیش از ارسال نیز از طریق همکاران ما در آپادانابه اطلاع شما نرسیده باشد ، شما میتوانید کالای مذکور را از پیک تحویل نگیرید و همان جا کالا را عودت دهید . در صورتیکه پس از تحویل متوجه عیوب ذکر شده بشوید تا 72 ساعت فرصت دارید که ما را از موضوع آگاه کنید تا برای تعویض کالای مورد نظرتان اقدام نماییم .

پاسخ:

ابتدا امتحان کنید که آیا تنها در مشاهده سایت آپادانامشکل دارید ؟ اگر در مشاهده سایر سایت ها هم مشکل دارید لازم است با مرکز خدمات اینترنتی تان تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند .

برای مشاهده سایت آپادانا بهتر است از یکی از سه مرورگر زیر استفاده نمایید که بهترین پشتیبانی از سایت ما را خواهند داشت.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما